2 תשובות
.
לא לסמוך על מה שהולך בחו"ל! אם חס ושלום יש בעיה, אין למי לפנות, וגם אם אומרים שכן אני אישית לא מאמינה.
כללית אסטיקה ממש טובים, ומקצועיים.
https://www.facebook.com/reel/1534314441236477?locale=he_il
כללית אסטיקה ממש טובים, ומקצועיים.
https://www.facebook.com/reel/1534314441236477?locale=he_il
באותו הנושא: