6 תשובות
יפה לך מאוד קרחת למה לעשות
אנונימי
ממליץ מאוד תטוסי ואל תחזרי
אנונימי
אל תפחד אני איתך בזה אם אתה רוצה נלך ביחד אני גם צריך נהיה חתיכים ונמצא צ'וצ'ות
אנונימי
אני חושש כרגע שלא בגלל המצב
אל תפחד, אני מוכנה להגיע איתך ולשמור עליך.
לשאלה מומלץ מניסיון!
לשאלה מומלץ מניסיון!
לפי דעתי כדאי לחכות שהמצב יירגע איתם
באותו הנושא: