התחברות
הרשמה
שחזרתי מעבודה ראיתי משהו עושה תאונה ועף מאופנוע עכשיו נורא מהר אנשים ירדו לעזור לו ואני המשכתי כי ראיתי אמולה סביבו
ועכשיו אני מרגיש רע שלא עזרתי זה נכון לא נורא?
1 בדצמבר 2025, 13:24
תאונת דרכים
אופנועים
רשיון נהיגה
נהיגה
תאונה
תשובה אחת
נע זה סבבה כבר באו מלא אנשים לא צריך להקיף את הבן אדם עיר שלמה מספיק 2 או 3
T
Tarnished
באותו הנושא:
דיי אני מהצפון והשנייה חזרתי מעבודה ואני מתה להתקלח אבל אני יודעת שעוד מעט יהיו אזעקות מה אני עושה
חזרתי מעבודה 13 שעות מסריחה ויש ג'וק ענק בשרותים
חזרתי עכשיו מעבודה ואני גמורה מעייפות ללכת לישון?
אני מרגישה שאני עושה את כל העבודה בעבודות קבוצתיות, להגיד משהו לחברות שלי?
הייתי ממש רעבה שחזרתי הביתה מעבודה ואכלתי אבל רק דברים בריאים זה הרבה?
חזרתי מעבודה של שבע שעות ומתות לי הרגלים. מה עושים?
עכשיו חזרתי מעבודה עצבנית נכנסתי לחדר והתחלתי לבכות למה אני פתאום בוכה?
אין כוח להכנס להתקלח ולהוריד איפור, חזרתי מעבודה ואני גמורה מה להתקלח בבוקר?
חזרתי נורא רעבה מעבודה
אני חזרתי עכשיו מעבודה
חזרתי מעבודה אחרי 12 תפנקו אותי במאכלים טעימים וקלים להכין