2 תשובות
שואל השאלה:
בכיתה י אני לומדת את 4 המקצועות ( מחשבים, ביולוגיה, כימיה ופיזיקה) ואז ב יא' אני צריכה לבחור אחד מהם כדי לעשות בגרות
בכיתה י אני לומדת את 4 המקצועות ( מחשבים, ביולוגיה, כימיה ופיזיקה) ואז ב יא' אני צריכה לבחור אחד מהם כדי לעשות בגרות
אילו מדעים?
באותו הנושא: