14 תשובות
יא הוגשתי על 85 קיבלתי 90
יב הוגשתי על 95 קיבלתי 91
חמש יחידות
שואל השאלה:
קרייזי ^
אנונימית
עשיתי 3 יחל ועדיין הייתי נכשלת כל הזמן הלפ
100 כל הבגרויות חוץ מאחת שקיבלתי 80 ומשהו
3 יחל
אנונימית
עוד לא עשיתי בי"ב את הבגרות
אבל י"א הוגשתי על 100, קיבלתי 97 (שזה עצוב ממש, כי ברמה של המספרים היה לי 100)
5 יח"ל
אבל אני מתה על מתמטיקה
4 יחל 67 זוועה יחסית לציון בגרות שהוא 80, פשוט עליתי באמצע שנה ואז היה את המגנים אז קיבלתי בהם נמוך כי עוד לא ידעתי את החומר ופשוט לא התחשבו בי
^^^^^^ למדת מאיפה שהוא את החומר של יב? אני ביב ודי קשה לי
יא סיימתי עם מעל 90 סופי
אבל יב כרגע קשה
אנונימית
^אני גם סיימתי שנה שעברה מעל 90 בחמש והשנה בחומר של יב
במה את צריכה עזרה? אולי אוכל גם לעזור
^^ אני לא יודעת אם שאלת אותי
אבל את החומר למדתי בכיתה עם המורה, במזל קיבלתי מורה שהיא חברת משפחה ומורה ממש טובה ומתחשבת
אם את רוצה יש לי עדיין את המחברת עם הסיכומים, אני עשיתי בבגרות מרוכבים ושתי חקירות, יש מצב שיש לי קצת אנליטית (וקטורים אין)
^ וואו מעולה אני אשמח
אנונימית
^^^ הפונקציות נגיד
לא מבינה איך למצוא אסמ
וגם איך עושים אינטגרל לe
אנונימית
ואיי זה כלכך סיוט אסימפטוטות אבל גם כלכך אהבתי את זה
כי זה הרבה יותר מסובך משל יא
ממה שאני זוכרת יש שתי שיטות אחת עם טבלה והצבות ואחת עם הבנה כזה אשמח להסביר לך, אני לא בטוחה שזפציפית על אסימפטוטה יש לי במחברת כי כתבתי לי על דף והדבקתי למחשבון מתמונה שהמורה שלחה לי ושלחי לי הודעה בפרטי אני אחפש את המחברת
והאינטגרל ממש פשוט אם אני זוכרת נכון יש איזה שלןש פונקציות לזכור בעלפה וזהו
שלחתי לך הודעה❤❤
אנונימית
לאלו ששאלו למעלה השלמתי את החומר עם מורה פרטית סוג של אבל אני יודעת שיש אתרים ללמידה כמו עובד לב ארי וכאלה סרטונים ביוטיוב