14 תשובות
שואל השאלה:
אני 81 5 יחל זה טוב אתם חושבים????
זה מושלם
מצויןןןן
שואל השאלה:
איזה לחץ הייתי ירדה לי אבן מהלב
את חושבת ש71 בעברית זה אחלה?
יש לי מגן 80 ו30 אחוז 90, אין לי כוח למועד ב זה מתיש
וכאנגליתחמש יחל הוצאתי 86 ואגש בכל זאת
שואל השאלה:
זה אחלה כזה לדעתי את יכולה יותר , ולמה שתעשי באנגלית מועד ב זה ציון מושלם
שואל השאלה:
אמאלה נדיר
4 יחל
75 בגרות
90 מגן
לא יודעת מה הציון הסופי
שואל השאלה:
מושלם
100 3 יחל
86 4 יח"ל
אני סיימתי 5 עם 97
שואל השאלה:
אמא נדיר כל הכבוד