7 תשובות
אני לפעמים אוברווטץ אבל מעדיף וואלוראנט
יס
רק כשממש משעמם אני נכנסת לפורטנייט
כן אני
לפעמים פורטנייט
אכן אכן
אוהב אוברווץ