6 תשובות
שואל השאלה:
^^לא כזה מסובך
רק צריך לקלוט את הקונספט של כל דמות
שואל השאלה:
אני בקושי משחק קומפים כי תמיד אני עושה סולו קיו ואני יוצא עם שחקנים מזעזעים
אני כרגע כמעט פלאט בטנק
וכמעט גולד בdps
וסופורט לא משחק ממש
שואל השאלה:
אני אשמח
מה המיין שלך בסופורט
שואל השאלה:
אה סבבה
בדרכ בdps אני בדרכ דיפנס האנזו או סימטרה
ואטאק ג'אנקראט האנזו או סוג'ורן
ובטנק מתאים את עצמי כקאונטר לטנק בקבוצה השניה
שואל השאלה:
חייב עזרה בקומפים חחח
באלי לנסות אבל אמרו לי שזה מסובך