13 תשובות
לא וכן
השנה כנראה הכי גרועה שלי או לפחות בטופ ראשונים
כן כי הכרתי 2 חברים טובים ואני יותר לא לבד ויוצא מהבית
אני חושבת שכן, תודה להשם.
וואו לא
בעיקרון כל שנה החיים של מדרדרים יותר ויותר
הייתי בפריים שלי ב2009
בעיקרון כל שנה החיים של מדרדרים יותר ויותר
הייתי בפריים שלי ב2009
ממש לא
חחח ^
שמחה לשמוע❤
האמת ששלי לא, אבל אני אופטימית לגביי שנה הבאה!
האמת ששלי לא, אבל אני אופטימית לגביי שנה הבאה!
כן
עברתי מחרדי לערסוואט לסטלן לילד טבע לנער גבעות לברסלבר ועכשיו סתם יהודי עמוק ורוחני
הכרתי מאות אם לא אלפי חברים חדשים יצאתי למסיבות טבע והפסקתי לצאת
עשיתי סמים והפסקתי
טיילתי
השתנתי
תפסתי את החיים שלי בידיים
בקיצור חד משמעית שנה מטורפת
עברתי מחרדי לערסוואט לסטלן לילד טבע לנער גבעות לברסלבר ועכשיו סתם יהודי עמוק ורוחני
הכרתי מאות אם לא אלפי חברים חדשים יצאתי למסיבות טבע והפסקתי לצאת
עשיתי סמים והפסקתי
טיילתי
השתנתי
תפסתי את החיים שלי בידיים
בקיצור חד משמעית שנה מטורפת
אנונימי
לא זה השנה הכי גרועה שהייתי לי בחיים
לא שנה נוראית
אני צופה את 2026 אותו דבר ואילו גרועה יותר
אני צופה את 2026 אותו דבר ואילו גרועה יותר
לא. אבל לא השנה הכי נוראית. החלפתי מסגרת, הכרתי אנשים חדשים, אני מרוויחה סביר, למדתי יותר על עצמי, ניתקתי קשר מאנשים שעשו לי רע. אני עדיין בבית רעיל ויש לי את השריטות שלי אבל לומדת עם הזמן ונקווה ששנה הבאה תהיה שלי.
שנה חרא, כמו כל ה-7 שנים האחרונות
בעיקר ביגלל הפוסט טראומה
בעיקר ביגלל הפוסט טראומה
באותו הנושא: