21 תשובות
מעולה, קיבלתי 100 בהכל
ממש טובה. קיבלתי תעודת הצטיינות עם ממוצע 96
תעודה מעולה

חוץ ממתמטיקה
אחלה
לא הייתה עדיין
רעה אבל מה זה משנה העיקר שלא אכשל בבגרויות ויאללה הביתה
ממוצע 92 ממש מרוצה
שואל השאלה:
יאא איזה ציונים טובים יש פה לכולםם
תודהה :)
אגב. זו רק אני או שאני רואה את הוסוק וטאה מתחבקים להם בתמונת פרופיל שלך :)))))
שואל השאלה:
הכן כן את רואה
ממוצע 48
שואל השאלה:
התכוונתי בכללי חוץ מתנך..
נחמד ממוצע 82
שואל השאלה:
זה לא כזה נורא אצלינו מכסה
מסויימת של חיסורים מורידה את הציון לריצפה:)
שואל השאלה:
אהה אבנתי תשתדל לא להחסיר שנה הבא יותר מידי:)
שואל השאלה:
סתם צוחקת
שואל השאלה:
אה אבנתי בכל זאת תשתדל ב-יב למרות שבגלל הקורונה וכל זה אני חושבת שיותר התחשבו כאילו אני יודעת שהגדילו את המיכסה של החיסורים אבל זה גם ככה לא ממש עוזר..
שואל השאלה:
טוב עכשיו זה מובן, אנחנו למדנו רוב השנה בבית..אז למדתי לסרוגין
שואל השאלה:
לפחות יש ציונים טובים..