4 תשובות
נדג
שואל השאלה:
למה?
ההיסטוריה היא שנדג היה הגירסא הפחות טובה של נדב
למה?
ההיסטוריה היא שנדג היה הגירסא הפחות טובה של נדב
אנונימי
נדב הצב
בברכה, טווין 1
בברכה, טווין 1
שואל השאלה:
מעניין
מעניין
אנונימי
באותו הנושא: