4 תשובות
לדעתי ילד בן 14
שואל השאלה:
זו אפשרות. למרות שמי שזה לא יהיה הוא גאון
זו אפשרות. למרות שמי שזה לא יהיה הוא גאון
עם כמה שאני אוהב שמותגים מטרילים ולא לוקחים את עצמם ברצינות זה הבית הלבן, הם לא אמורים לפעול ככה. מותר להם לעשות לפעמים בדיחות קטנות וזה בסדר לא להיות הכי ממלכתיים שיש אבל אם תסתכלו על העמוד רואים שהם כבר ממזמן הפכו את טראמפ למלך ולא לנשיא של מדינה דמוקרטית וזה נראה לי מעיד על המצב של המדינה הזאת
אני לא אתפלא אם זה טראמפ אומר להם לפרסם אתזה,תסתכל איזה שטויות הוא מעלה בחשבון שלו עם ai slop
באותו הנושא: