7 תשובות
23+
והכל
תלוי במוכנות, יש כאלה שיהיו מוכנים כבר ב19
והכל
תלוי במוכנות, יש כאלה שיהיו מוכנים כבר ב19
23
23 בערך
אין גיל מוגדר
כל אחד ומתי שיהיה לו נוח זה תלוי בהמון דברים
כל אחד ומתי שיהיה לו נוח זה תלוי בהמון דברים
22-23
זו שאלה אחלה, אבל באמת שאין עליה תשובה של גיל קבוע! זה נורא אישי.
זה פחות עניין של גיל רשמי, ויותר עניין של כסף ויציבות.
בפועל, רוב האנשים בארץ עוברים בסביבות גיל 21 עד 25, כלומר אחרי השירות הצבאי או הלאומי ולקראת תחילת לימודים או קריירה.
אבל תכל'ס, הגיל הנכון הוא כשיש לך יציבות כלכלית. כלומר, הכנסה קבועה שיכולה לכסות בכבוד את כל ההוצאות שכר דירה, חשבונות, אוכל, תחבורה, וגם להשאיר משהו בצד לחיסכון.
למשל, אחותי שהיא בת 23 ועדיין גרה בבית כי היא לומדת, וזה לגמרי המהלך הכי חכם. ככה היא חוסכת את כל הכסף שבדרך כלל הולך לשכר דירה ויכולה להשקיע בלימודים או בחיסכון עתידי. לא צריך למהר סתם כי כולם עוברים.
מעבר לזה, זה גם עניין של בשלות ואחריות. לגור לבד זה לנהל בית שלם ניקיון, כביסה, קניות, בישולים וכל הבירוקרטיה. מי שמרגיש מוכן לקחת אחריות מלאה על החיים שלו, זה הזמן שלו, לא משנה מה הגיל
זה פחות עניין של גיל רשמי, ויותר עניין של כסף ויציבות.
בפועל, רוב האנשים בארץ עוברים בסביבות גיל 21 עד 25, כלומר אחרי השירות הצבאי או הלאומי ולקראת תחילת לימודים או קריירה.
אבל תכל'ס, הגיל הנכון הוא כשיש לך יציבות כלכלית. כלומר, הכנסה קבועה שיכולה לכסות בכבוד את כל ההוצאות שכר דירה, חשבונות, אוכל, תחבורה, וגם להשאיר משהו בצד לחיסכון.
למשל, אחותי שהיא בת 23 ועדיין גרה בבית כי היא לומדת, וזה לגמרי המהלך הכי חכם. ככה היא חוסכת את כל הכסף שבדרך כלל הולך לשכר דירה ויכולה להשקיע בלימודים או בחיסכון עתידי. לא צריך למהר סתם כי כולם עוברים.
מעבר לזה, זה גם עניין של בשלות ואחריות. לגור לבד זה לנהל בית שלם ניקיון, כביסה, קניות, בישולים וכל הבירוקרטיה. מי שמרגיש מוכן לקחת אחריות מלאה על החיים שלו, זה הזמן שלו, לא משנה מה הגיל
23, אלא אם יש בעיות במשפחה או שעושה הרבה כסף בחודש שעדיף כבר לחסוך.
באותו הנושא: