8 תשובות
19
זה לא עניין של גיל, זה תלוי במצב הכלכלי שלך
כשאתה עם דירה משלך ויכול להסתדר לבד
^כן
ahh
שואל השאלה:
^^^^ אבל בארץ הגיל 19 זה גיל שבו כמעט כולם משרתים בצבא ומקבלים ממש קצת כסף..
אין גם זה קשור במלא פרמטרים - מצב כלכלי, מצב נפשי (צריך להיות מוכן) אני בגיל 19 מנטלית הייתי ילדה
אבל עם המחירים בארץ עדיף לחיות אצל ההורים עד גיל 30 כדי לחסוך למשכנתא .. במקום לממן בעלי בית בשביל דירות מתפרקות ויחס מגעיל
לא לגור עם ההורים בגיל 19 זה אחלה של חלום תשובה ראשונה.

לדעתי אם בנאדם בן 24 ועדיין עם ההורים עושה משהו לא נכון
מייד אחרי תואר ראשון
באיזה גיל שמוכנים
נראה לי כזה 22 זה נחמד