3 תשובות
להיכנס רגיל להיות את ולהתחיל לפתח שיחה גם עם בנים וגם עם בנות כדי לצבור חברים ואת תראי שאת לא תאמיני זה יבוא לך לבד
יהיה בסדר:)) העיקר תהיי את - הכל כבר יהיה בסדר.
יהיה מושלם! אל תדאגי.. תכנסי עם ביטחון ומי שיש לו בעיה, שיחרבן קובייה! חחח סתם סתם, את יכולה להתחברעם כל מיני בנות נחמדות ולהיות את! מקווה שעזרתי (:
באותו הנושא: