9 תשובות
3. האחרונה היא בעיקר כי תסטי לחול כשעוד הייתה חובה לזריקה שלישית.
עשיתי אחד, כי חליתי בעבר בקורונה ומי שחלה לא היה צריך לעשות חיסון שני.
היום לא יודעת מה אני חושבת על זה
היום לא יודעת מה אני חושבת על זה
וואי אני כבר לא זוכר מרוב שהזמן טס חחח
^^כנל!
0
לא עשיתי
לא הייתי יכול לעשות
וגם הייתי חולה והבראתי אז...
לא עשיתי
לא הייתי יכול לעשות
וגם הייתי חולה והבראתי אז...
באותו הנושא: