4 תשובות
כן מכירה חברה. הייתה.לה זוגיות מקיופיד במשך 5 שנים
זה תלוי באדם כמו בכל מקום יש כאלו שהכירו באינסגרם או אפליקציות אחרות אבל במציאות אפשר לראות את הכל ולא רק מה שבוחרים להראות וכך במציאות הסיכוי לקשר אמיתי יותר נכון
שואל השאלה:
ברור שזה לא כמו לקנות באלי אקספרס אבל לא יודע,אולי מדברים קצת לפני ואז מחליטים אם להיפגש ואם כן אז זה נהיה כמו קשר רגיל,לא?
אנונימי
קשה להוציא מזה משהו כי קשה להכיר בן אדם לפי תמונה ותףכמה שורות עליו בן זוג צריך להכיר לעומק כדי לנסות