5 תשובות
לא אבל זה קצת מפחיד ליפול על סימפ אז פחות
יצאתי מזוגיות שהתחילה בסטיפס כן
אנונימית
לא כי לא נראה לי זה אתר הכרויות
כן אבל זה אף פעם לא חוויה טובה
באופן מפתיע כן
אני הכרתי את חבר שלי לפני שנה בדיוק פה
היינו החברים הכי טובים ולא רצינו להיות מעבר אבל לא שולטים ברגשות מסתבר אז מפה לשם אנחנו חצי שנה ביחד וההורים שלי מתים עליו