5 תשובות
שואל השאלה:
אבל יש לזה משמעות?
אבל יש לזה משמעות?
אנונימית
אני לא ההיתי מתנשקת אם אדם כזה הוא סדיסט, למה לנשוך מה הוא כלב?
איפה הכבוד שלך? ממש חוצפה
שינשוך גזר או את האצבעות שלו אבל לא אותך
איפה הכבוד שלך? ממש חוצפה
שינשוך גזר או את האצבעות שלו אבל לא אותך
עליונה לא ניסיתי, אבל בעיקרון זה משהו שעושים בשביל הכיף בנשיקה, כמו שאמרו מעליי נותן יותר עניין.
וואי זה עושה את הנשיקה הרבה יותר טובה זה סקסי כזה ומחרמו עד כמה שאני שונאת להגיד את המילה הזאת
זה נותן יותר עניין לנשיקה (:
באותו הנושא: