6 תשובות
עדיף שלא
לא
לא
שואל השאלה:
גם אם אני ביום הרביעי?
גם אם אני ביום הרביעי?
אנונימית
תחכי שיגמר
אפשר, יש לי את של בראון ולא כתוב שם משהו על זה
אני עושה לפעמים כשאני במחזור
בעיקרון עדיף שלא בגלל שבמחזור הגוף יותר רגיש אז זה יותר כואב
לי אישית זה לא משפיע
בעיקרון עדיף שלא בגלל שבמחזור הגוף יותר רגיש אז זה יותר כואב
לי אישית זה לא משפיע
שואל השאלה:
כן יש לי גם את של בראון
כן יש לי גם את של בראון
אנונימית
באותו הנושא: