7 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
כי כל הגוף שלך מלא בהורמונים
שואל השאלה:
פאק רציני?
אבל כאילו היום יש לי תור וכרגע לא ראיתי שקיבלתי אבל אני מרגישה שאני עומדת לקבל אז מה לעשות כאילו?
אנונימית
מותר
התוצאה תהיה פחות טובה ואצל חלק מהבנות זה כואב יותר
כדי לך לדחות את הטיפול ולומר לה שקיבלת ותקבעו תאריך אחר

לא כדי לעשות זה יכאב לך יותר ולא תהיה אותה תוצאה זה לא ישפיע כמעט