39 תשובות
מה יש לך^^
אנונימי
מהיאקית
אנונימי
אין שום קשר לגיל, לא כל יומיים בנים באים ומתחילים עם בנות ברחוב
הכל בסדר, אני בגיל 22 ולא זכור לי שהתחילו איתי אם בכלל, זה לא אומר שאני לא יפה, כנ"ל גם לגבייך זה ממש לא אומר שאת לא יפה, את נמצאת בגיל שזה לגיטימי לגמרי אם עוד לא התחילו איתך, ואם כבר מתחילים איתך אז העיקר שאת נותנת רושם מכובד,
וגם בלי קשר לכמה אנשים מתחילים איתך תמיד תדעי לא להתפשר וכשמישהו יזהה אותך אז הוא יזהה אותך ויתחיל איתך, לפעמים את גם הזאת שיכולה לעשות את הצד
לדעתי כנראה לא פגשת מישהו שיש לו אומץ להתחיל בכלל עם בנות
וזה גם ממש נדיר שמישהו יתחיל עם בת ברחוב לרוב הם מתחילים בכלל באינסטגרם
וגם לא צריך לחפש את זה כי כל דבר בא בזמן שלו
את קטנטונת
זרקי ניחוש
בלאד לא כל בת מתחילים איתה כאילו אני לא מצליח להבין אותם חברס, לא מתחילים עם כל אדם בכדור הארץ.
חש כאילו שעושים ויש כאלו שלא, לא מתחילים איתך? תתחילי עם אחרים, לחכות לאדם שיתחיל איתך זה בזבוז זמן, עדיף כבר את לקחת צאנס
את באה לפה הרבה?^
אנונימי
אני עוד מעט 19 וגם איתי לא התחילו ככה ברחוב הכל טוב את לא הבעיה
בסדר ואני בת 16 ואף פעם לא התחילו איתי בשום מקום אז מה זה קשור
כנל ו21 זה לא אומר עלייך כלום.
כי את לא יפה מספיק
אנונימית
את עדיין קטנה
ויופי לא נמדד לפי כמה גברים התחילו איתך, וגם רובם לא מתחילים עם בנות במציאות בכלל
חוש ה69 את מביכה, את גם לא דוגמנית ולרשום דבר כזה זה מגעיל
אנונימית
הגברים של היום מפחדים להטריד .
כי יש בנות שלא אוהבות אז הם גם מפחדים לקבל דחייה . זה לא אומר שאת לא יפה או משהו כזה . וגם הכל נגיש להם באינסטגרם מבחינתם אם היא תגיד לא בלחיצה אחת הם מקסימום חוסמים או עוברים להבאה בתור.
חחחח חוש ה69 חושבת שהיא משהו מיוחד
והיא הפכה לאנונימי מביך שלה
אנונימית
אני בת 19 עוד מעט והתחילו איתי פעם ראשונה בחיים לפני איזה שבוע אז בלי לחץ גירל..
אנונימית
אני גם בת 20 בטוחה שאני יפה והכל מושכת המון אמרו לי את זה ואפחד באחוב לא התחיל איתי תודה לה
אנונימית
את כנראה לי מסתובבת במקומות הנכונים אני עכשיו בת 16 ועד שנה שעברה אף פעם לא התחילו איתי בסתם ככה כי בקושי הייתי יוצאת מהישוב שאני גרה בו וכולם מקירים את כולם זה פשוט קצת מוזר אבל התחלתי לצאת עם חברות לתל אביב נגיד התחילו להתחיל איתי
איזה תגובה אנונימית הייתה של חוש ה69?
אנונימית
^ הזאת שכתבו "את לא מספיק יפה" או משהו
זה לא קשור לגיל מצטערת אני כיום בת 19 ומגיל 14 אני זוכרת שהתחילו איתי אולי כי אני מושכת את זה
אולי את לא במקומות הנכונים אינסטגרם טיקטוק אין בחורה שלא התחילו איתה
אנונימית
כי את בת 15
אנונימית
"טאקט" יצא מהצ'אט של השאלה הזאת.
גם איתי לא התחילו ואני עוד מעט 17
1. תרדי מהעץ
2. כשבני גילך כל היום במסכים אז נדיר שיוצא מצב שאתם באותו זמן נמצאים ברחוב אם בכלל אתם יוצאים
התשובה בגוף השאלה
למה זה ניהיה נורמאלית שמתחילים עם בנות ברחוב
ובנות צריכות להרגיש שהם לא נוראלית ולא קשורות אם לא מתחילים איתם באחוב
גם איתי לא ואני בגילך
אנונימית
כי אולי את מכוערת?
אנונימית
שואל השאלה:
איזה אנשים קנאים יש פה דעיי
אנונימית
וואי כןןןן
עזבו אותה מסכנה אתם בכלל לא יודעים איך היא נראת
שואל השאלה:
אני הכי יפה שיש רק תיראו אותי תבאו בי אז לא לדבר שטיות כאילו מה כבר שאלתי
אנונימית
הייתהתכזאת שאלה אתמול
איזה מביכה שאמרת את זה את בטוחה שאת 15 ולא 12?
אנונימית
מאמי תאמיני לי שאף אחד לא מקנא בילדה בת 15 עם אגו גבוהה יותר מהאייקיו שלה שרק רוצה שיתחילו אותה ברחוב.
אנונימית
^^^^אוקיי זה סתם מוזר ועד כה הייתי די בעדך
אנונימית
כי את קטנה ולמה שתרצי במלא?
למה את חושבת שיתחילו איתך ברחוב

אנשים ברחוב הולכים בדרך למקומות, עושים את עניינם
לא מתחילים סתם ככה ברחוב עם אנשים אחרים
תבאו
אנונימי