10 תשובות
אולי בגלל שאת יפה מפחדים לגשת אליך
וכן
וכן
כן..
להתחיל איתך?
אנונימי
כנראה את פשוט ממוצעת פלוס. יחסית נראת טוב. ואת גרה באזור של דתיים או משהו
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאני יפה ברמה שמפחדים לגשת
אני לא חושבת שאני יפה ברמה שמפחדים לגשת
אנונימית
שואל השאלה:
^^ חחח מה קשור דתיים?
^^ חחח מה קשור דתיים?
אנונימית
בנים מפחיד (לא כולם) לגשת לבחורה כי אז מתחילים לחשוב שהיא תגיד לא וזה ואז מוותרים
^^אין כזה דבר יפה שמפחדים להתחיל זה או שאת יפה או שאת לא זה סתם בילבולי שכל. ודתיים וחרדים פחות נגשים
ממ בת כמה את? אם את בת 14 מן הסתם שלא יתחילו איתך ברחוב וטוב שכך
אנונימית
זה ממש לא בילבולי שכל^^
גבר ממוצע שמתחיל עם נשים ברחוב לא יפנה לאישה שהיא מעל לרמתו.
גבר ממוצע שמתחיל עם נשים ברחוב לא יפנה לאישה שהיא מעל לרמתו.
אנונימית
באותו הנושא: