3 תשובות
יותר פשוטה.
כשאני הייתי בקורס, לא היה חובה לאכול ארוחת בוקר או ללכת בשני טורים, זה היה פשוט "אתה מגיע לאיפה שאנחנו אומרים לך, מתי שאנחנו אומרים לך. לא משנה אם זה בשני טורים, ביחיד, בקבוצה או בפארקור". עדיין יש את הקטע עם הכובעים, כי זה עדיין מדבר בדרום והחום יטגן לך את המוח.
שואל השאלה:
איך זה יותר פשוט? מבחינת מה
אנונימי
יותר פשוט אבל עדיין לא כמו בסדיר