16 תשובות
אין שעה פשוט צריכה להגיע בבוקר לבסיס
שואל השאלה:
לגדוד עיט
אנונימית
שואל השאלה:
מה אשכרה מתי שבאלי בבוקר? לא נשמע לי הגיוני
אנונימית
ככה אצלי היה לפחות..
לא נשמע הגיוני מתי שבא לך . ואם אין לך למי לפנות ממליץ לך לדבר עם המפקד/ת הקודמ/ת שיברר בשבילך
זה צהל הכל ברגע האחרון תבקשי מהמפקדים שהיו איתך בטירונות שיתנו לך איש קשר לפנות אליו
לי אמרו להגיע עד 8
אצלי היה ככה^^אז מבחינתי כן הגיוני
טוב אחי אני לא אומר למישהו/י תבוא מתי שבא לך זה לא קייטנה
דע ידוע שזה לא קייטנה
אמרתי מה היה אצלי..
שואל השאלה:
סןףסוף הודיעו לנו וברור שברגע האחרון..
ודווקא כמו שבמבה אמר מי שבא עצמאית פשוט יש לו עד שעה מסויימת להיות בבסיס.
אנונימית
אמרתי לך אני יודע^בהצלחה(:
אולי יודיעו לך מחר בערב לא תמיד מודיעים דברים מראש.
שואל השאלה:
והכי מייאש שגם אם אני רוצה לברר אין לי למי לפנות..
אנונימית
לאיזה בסיס אמורה להגיע?
זה צהל אל תתרגשי
בהצלחה
בהצלחה
באותו הנושא: