8 תשובות
לא
לא, בעיטה לקפלן שתמצא שם את בעלה השמאלני הקירח
לא
כן, גם יצא לי כבר לצאת עם אחת כזאת (אקטיביסטית יש לומר)
(בת אבל נמשכת גם לנשים, לכן אענה) כן, אני בעצמי שמאל- מרכז ציוני, אז לא תהיה לי בעיה לצאת עם שמאלנית. להפך, תהיה לי בעיה לצאת אם אתם שיצעק לי רק ביבי בכל הזדמנות (מודעת לכך שלא כל הימנים הם ביביסטים, אבל עדיין)
איכס אני בת ולא בחיים לא זה סוג האנשים הכי מעצבן שיש בעולם הזה..
גם אם הוא היה הכי חתיך שיש והכל מושלם עצם זה שהוא מבזבז מזמנו להפגין בקפלן מגעיל אותי
גם אם הוא היה הכי חתיך שיש והכל מושלם עצם זה שהוא מבזבז מזמנו להפגין בקפלן מגעיל אותי
אנונימית
באותו הנושא: