5 תשובות
בתור מזל סרטן קלאסי כן
(כאילו מן הסתם אני לא אצא/לא אצא עם מישהיא רק בגלל החודש שהיא נולדה אבל בן אדם שהוא "מזל שור טיפוסי" הוא בכללי אדם טוב)
כן?
מזל זה לא באמת משהו שמעלה לי או מוריד/ משנה לי
שואל השאלה:
?
אנונימית
לא מאמין במזלות
אבל מוריד לי מישהיא בלי חשיבה ביקורתית
ואם זה רק כדי להראות מי את אין לי מוסג