5 תשובות
בתור מזל סרטן קלאסי כן
(כאילו מן הסתם אני לא אצא/לא אצא עם מישהיא רק בגלל החודש שהיא נולדה אבל בן אדם שהוא "מזל שור טיפוסי" הוא בכללי אדם טוב)
(כאילו מן הסתם אני לא אצא/לא אצא עם מישהיא רק בגלל החודש שהיא נולדה אבל בן אדם שהוא "מזל שור טיפוסי" הוא בכללי אדם טוב)
כן?
מזל זה לא באמת משהו שמעלה לי או מוריד/ משנה לי
מזל זה לא באמת משהו שמעלה לי או מוריד/ משנה לי
שואל השאלה:
?
?
אנונימית
לא מאמין במזלות
אבל מוריד לי מישהיא בלי חשיבה ביקורתית
ואם זה רק כדי להראות מי את אין לי מוסג
אבל מוריד לי מישהיא בלי חשיבה ביקורתית
ואם זה רק כדי להראות מי את אין לי מוסג
באותו הנושא: