49 תשובות
כן
כאילו אני בדעה של כל עוד אתה לא מפריע לאף אחד אז תעשה מה שבא לך אבל לשנוא אנשים רק בגלל מה שהם אוהבים זה רע
לא
איך זה מתבטא? אבל ברוב המקרים כן
לא כי ההגדרה לאדם רע רחבה יותר משנאה וחוסר חדשנות
וחוץ מזה הטענות האלה לא מושלמות תחשבו על זה, אתם אומרים שאדם הוא רע רק בגלל שהוא לא חושב כמוכם? זאת לא הסיבה
המעשים שלו הם רעים כי הם פוגעים, כדי להיות אדם רע הוא צריך לעשות דברים רעים באופן עקבי ומכוון מתוך הבנה שהם רעים וזה לא קל, זה חולי, הבחור הזה פה כנראה או לא יודע להגדיר את הדעות שלו או לא יודע מה זה אומר באמת הומופוביה ושמרנות


עכשיו אני עורך ותקשיבו אנשים פוחדים לצאת נגד האמרה שאדם שהוא שמרן ואדם שהוא הומופוב הם לא רעים, אתם חייבים להבין שיכול להיות שאנשים הם ממש טובים פשוט יש להם דעות לפעמים פחות טובות ואתם חייבים לקבל את זה, מעבר לזה ברור שאנחנו לא רוצים לנרמל את זה אבל הבנתם

דאם אנשים פה פוחדים מדעות? אני רוצה שתסבירו על מה המינוס
לא בהכרח, אתה לא בנאדם רע פשוט קשה לך להתמודד עם המציאות שמשתנה
אתה לא אדם רע, זאת זכותך לחשוב ככה
לא בהכרח, אבל להיות אדם רע הופך אותך להומופוב ושמרן
אנונימית
כן
מאוד
ומה הקשר שמרן פה בדיוק (ודיי לדחוף את המילה הזאת בכל קונטקסט שלילי)?

אני שמרן ויש לי ידידה לסבית וגם להורים שלי היו חברים מקהילת להטב אין שום קשר לשנוא/לפחד אנשים עם נטייה מינית שונה

ודרך אגב אם כבר ציינת את המילה הזאת, אם אתה משדר שנאה לאנשים בעלי נטייה מינית ואכפת לך כל כך מה ועם מי הם עושים דברים בפרטיות, אז אתה ממש לא יכול להיות בן אדם שמרן, כי הפואנטה המרכזית של זה היא לא לדחוף ת'אף שלך לאנשים שיש להם אורח חיים שונה משלך

אם היית מדבר איתי על פוביה בכוונה של פחד זה כבר משהו אחר
כן, אין סיבה לשנוא אף אחד בגלל ההגדרה המינית שלו, כי זה נטו שלו וזה לא אמור לעניין אותך מה הם עושים בבית.
אנונימית מה זה לא להסכים
זה עובדה
זה כמו שאני אגיד שאני לא מסכים עם העובדה שאת אנונימית
זה עובדה. זה מצב נתון. את אנונימית. אין לי מה לא להסכים עם זה.
לא להסכים עם זה זה להתכחש למציאות
מי זה רוב השמרנים שאת מכירה?^


אנשים פה פוחדים כל כך מדיון סביב הנושא הזה לשני הצדדים וזה רק מראה כמה ההשפעה של זרמים היום בעולם משפיעה פה, תסבירו על מה המינוס על מהה
אני שמרנית ואני לא הומופובית, מה הקשר בין זה לזה? הגיע הזמן ששמרנים יפסיקו להשתמש בכך שהם שמרנים כדי ל"הצדיק" את המעשים & דעות הלא מוסריות & לא בסדר שלהם.

נתחיל מלהגדיר את המילה הומופוב- זה מישהו ששונא הומואים/לסביות וכו', אך ורק בגלל היותם עם משיכה מינית אחרת שהיא לא ה"טבעית" בעיניהם (הטרוסקסואלית)

אם מישהו אומר שהוא שונא יהודיים רק בגלל היותם יהודים אבל הוא לא עושה כלום בנוגע לזה, הוא בן אדם טוב? בטח שלא. זה לא מוסרי וזה חולני, וזה אותו המקרה כאן, לדעתי אתה בהחלט לא בן אדם טוב בגלל ההומופוביה שלך, כי שוב פעם, יש הבדל דרסטי בין להתנגד למשיכה הזאת (שזה דעה, הרי אנחנו מדינה דמוקרטית) לבין להיות הומופוב ולשנוא אנשים רק בגלל משיכה מינית שסה"כ אין להם שליטה עליה
לא בהכרח
כל עוד אתה לא פוגע באנשים סביבך מקלל אנשים על זה או קורא לרצוח אותם לא אכפת לי
לא חושבת כל עוד אתה לא כופה את זה על אלה שמסביבך,או פוגע באלה שאתה לא מסכים איתם
מה יש לא "להסכים זה בסדר"
זה מצב נתון שהומואים קיימים
הקיום של הומואים הוא לא בסדר? לי זה נשמע לא חשיבה מאוד גרמנית. שצריך לדלדל באוכלוסיה של קהילה מסוימת שאת לא אוהבת. גם אותן האמירות השמרנאציות אמריקאיות של "יש יותר מדי, זה בגלל מדיה, צריך לשים סוף לזה" זו פרופגנדה נאצית. זה אחד לאחד מה שבחור מאוד מסוים עם שפם אמר על יהודים וצוענים.
וזה כן הופך אותו להומופוב. הומופוב קיצוני אפילו.
יש דבר כזה שנקרא benevolent homophobia. זה כמו סקסיזם מעודן. זה לא "נשים למטבח, לא מגיע לך זכות להצביע בבחירות", אלא זה יותר בכיוון של "ורוד זה לבנות כחול זה לבנים, ואם אישה משחקת כדורגל אז היא כמו גבר". כנ"ל כאן. זה לא "הומואים הם חרא", אבל זה עדיין להיות נגד הקיום של מישהו, הזכויות שלו, החופש והשוויון שלו. זה להפלות אותו. בשנייה שאת מפלה אותו - זה סימן שאת מסתכלת עליו כפחות ממך. כנחות.
זו הומופוביה קיצונית ומסוכנת, והיא מסוכנת בדיוק בגלל זה שהיא מתגנבת מהדלת האחורית ולאנשים כמוך קשה לתפוס אותה.
שטן אמיתי יציג את עצמו כמלאך. אף אחד לא יודה שהוא הומופוב. אפילו חמאס לא מודים בזה. הם גם אשכרה אומרים שהם מכבדים נשים.
כל אחד יחרטט לך שהוא בן אדם טוב. כולם אנשים טובים בעולם שלהם בדמיונות שלהם. אבל זה רחוק מלהיות המציאות.
כן
עריכה:כאילו לא בהכרח אבל זה מוריד מהערך של הבן אדם
להשוות את זה לנאצים זה קיצוני..^ את יכולה להשוות את זה פשוט לשנאת חינם יותר, אף אחד לא פיתח פה תרבות של רצון להשמדת כל הלהטהב בתור קהילה שלמה, חוץ מארגוני טרור
שמרן לא, הומופוב כן
זה מעולה להיות שמרן ולאומני, בכל זאת אנחנו חיים במדינת ישראל שהיא הבית של העם היהודי, אבל למה להיות הומופוב ולשנוא את האחר? אם כבר לשנוא אז טרוריסטים וכמובן את חמאס
^^^ אם אתה מתייחס אלי, מתי ציינתי נאצים? ציינתי שנאת יהודים- אנטישמיות(וגם בכללי שנאה לעם שלם רק בגללם שהם מאותו העם/נולדו באותו עם), מישהו יכול להיות אנטישמי ולא לרצוח יהודיים, האם הוא בן אדם טוב? לא
שמעי, ממש יש פוליטיקאים אמריקאים שאמרו "transgenderism should be eradicated from public life entirely". והם מקבלים אהדה, שהולכת וגוברת, בדיוק בגלל האמירות הקוטביות והקיצוניות האלה.
גם פה בישראל יש לך פוליטיקאים שלא רק השוו בין להט"בים לבין חמאס - אלא אמרו שלהט"בים יותר גרועים. מפלגות שלמות שמתייחסות ככה. וחושבות בדלתות סגורות, מבלי לפרסם לציבור כי זה יפגע להן במוניטין וירחיק מצביעים.
דיברתי אל מינה^ את בכלל בת של מלך
אני חושב שהשימוש בביטוי "אדם רע" כאן, הוא קצת מוגזם, ואני אסביר.
לשנוא אנשים בגלל מה שהם זה לא בסדר. לא להסכים בטח שאפשר, אבל לשנוא זה לא בסדר.
אבל זה לא הופך אותך בהכרח לאדם רע. לכל אחד בסוף יש גם דברים בעייתיים, וכל עוד אתה לא הולך ותוקף הומואים נניח אז אתה לא אדם רע. זה פשוט משהו בעייתי.
רוע זה דבר סובייקטיבי לחלוטין. אין אמת מידה מקובלת על מי נחשב רע ומי לא.
אני אגיד שלהיות שמרן זה לאו דווקא דבר רע. להיות הומופוב זה דבר רע, לדעתי.
יש לי חבא שהוא הומופוב והוא סבבה איתי ואני הומו. לדעתי והוא גם אמר, מפריע לו המוקצנים. והוא צודק גם לי בתור הומו אני נגעל מהומואים קיצוניים כמו כל דבר
הפוך
בעיניי כן, לשנוא מישהו רק בגלל מי שהוא זה רע.
לא משנה מאיפה זה נובע

אבל אם תבין את זה ותשתנה זה כבר לא יהיה המצב, ואני לא חושב שזה סותר את הדת.
הרי אתה לא צריך להיות הומו בעצמך, אלא רק לא לשנוא אחרים ולקבל את אורח החיים שלהם בלי לשפוט
אם אתה מנסה להגיע לחמות אתה בן אדם חסר חיים
כן זה אומר שאתה שונא אנשים סתם בגלל שהם אוהבים מגדר שונה ממך
בהחלט לא
שמרנות זה לא רוע ולשנוא אנשים רק בגלל מי שהם אוהבים זה באמת לא משהו אבל כל עוד אתה לא עושה עם זה כלום זה לא רוע
לדעתי לא, רק אם אתה מפיץ עליהם שנאה או משהו כזה
זה שזה מגעיל אותך זה הגיוני אם אתה סטרייט
וגם אם אתה שיפוטי כלפיהם זה בסדר אבל כמובן שעדיף שלא, כאילו בואו נהיה כנים כולנו שופטים אחרים על דברים מטומטמים אל תהיו צבועים
כל עוד זה לא יוצא על אחרים אז אני מניחה שלא
שמרן זה אחלה אבל למה הומופוב?
כן
תן לי לנשום
אבל כל עוד אתה לא עושה עם זה כלום ושומר את דיעותך לעצמך הכל טוב
ומה רע בלהיות שמרן, לא הבנתי
שמרן תלוי איך אתה מגדיר שמרן
הומופוב זאת תכונה רעה, כמו שלהיות גזען או שוביניסט זאת תכונה רעה
אין דבר כזה אדם טוב או אדם רע, כי כולנו מורכבים מתכונות טובות ורעות
כן.
אם אתה לא אקטיבית עושה משהו כדי לשמיץ/לפגוע באנשים מהקהילה אז לא בהכרח
תלוי,
להיות הומופוב זה דעה, העניין מה אתה עושה עם הדעה, אם אתה הומופוב אבל לא פוגע באף אחד, זה בסדר.
אבל אם אתה תוקף או צוחק על אנשים בגלל זה, זה.... אדם רע.
כן
כל דעה שגרמניה הנאצית תמכה בה עושה אותך אדם רע
גרמניה הנאצית תמכה בהומופוביה
לא משווה אותך חלילה אליהם ולא אומר שמי שהומופוב הוא קרוב או דומה להם או מזכיר אותם
אבל ברמת העיקרון כל דעה שתומכת בגישת היטלר היא רעה
אנונימי
אם אתה הומופוב אז כן אתה מפלה אנשים על רקע נטייה מולדת שיש להם וזה לא הוגן
שמרן לא, הומפוב בגדול כן.
אנשים למה אתם לא מבינים שהוא סתם רוצה להיות בחמות