6 תשובות
שואל השאלה:
בלי לק^^^
אנונימית
ארוכות בכללי זה מוריד
בלי לק זה קצת מגעיל אני לא אשקר
אני בת ואני חושבת שטבעיות ארוכות עם ג'ל זה מגעיל אז בלי ג'ל זה עוד יותר
ולי יש אקסטרה ארוכות בנייה
לק רגיל כן בלי לק לא