התחברות
הרשמה
חברה להכנס לרבע שעה אחרונה של השיעור במכללה או לשתות קפה כדי לפתוח את היום?
14 בנובמבר 2025, 08:34
קפה
שיעורים
בוקר
2 תשובות
שואל השאלה:
זה בדיוק מה שעשיתי^
.
.MaRs.
קפה כמובן
ש
שוקולדתות;)
באותו הנושא:
אם המורה מאחרת ברבע שעה או יותר וזה השיעור האחרון שלי מותר לי ללכת?
יש טעם להכנס לשיעור לרבע שעה או לחכות לשעה הבאה ואז להכנס?
איחרתי לשיעור ורק עכשיו הגעתי ונשאר רבע שעה , להכנס ?
יש עוד רבע שעה לשיעור להכנס??
יש עכשיו שיעור עד רבע לתשע להכנס?
רבע שעה אחרונה לשיעור,להיכנס?
להכנס בעשר דקות האחרונות של השיעור?
להכנס לשיעור אנגלית? אני מאחר ברבע שעה
יש לי שיעור והמורה אמרה שחובה להיות בו ונשאר רק עוד רבע שעה לשיעור האם להכנס או לחכות בחוץ
לא באלי להכנס לכיתה, רבתי אתמול עם חברות שלי ואין לי מצב רוח להכנס לכיתה אבל השיעור התחיל לפני 6 דקות
כואבת לי הבטן תופת ואיחרתי לשיעור להשאר בשירותים ולהכנס בשיעור הבא או להכנס עכשיו?