התחברות
הרשמה
רבע שעה אחרונה לשיעור,להיכנס?
28 בפברואר 2025, 09:39
שיעורים
כיתה
6 תשובות
לא.
ע
עורבת.
לא
.
.queen.
תלוי מה השיעור ןעד כמה המורה מפלצת
ש
שאבלונדה
לא
פ
פו הדוב המקורי
לא
א
אוריאנוצקה
כן
א
אוֹלָף הַבַּת:)
באותו הנושא:
עדיף להפסיד שיעור של פסיכומטרי כדי להתכונן לבגרות או להיכנס לשיעור ולפספס שעה של לימודים?
5 דקות אחרונות לשיעור,להיכנס?
10 דקות איחור להיכנס או להיכנס לשיעור הבא דחוףף
להיכנס לשיעור הראשון עוד כמה דקות באיחור או להיכנס בזמן לשיעור השני?
רק אני מרגישה בזמן האחרון שאין לי כוח יותר להיכנס לשיעורים בזום?
להיכנס לשיעור ברבע שעה איחור או ללכת כבר לשיעור הבא?
להיכנס ל15 דק האחרונות של השיעור או לחכות שיגמר השיעור??
להיכנס ל 10 דקות אחרונות של השיעור או לחכות בשירותים להפסקה?
להיכנס 10 דקות לפני סוף השיעור או להיכנס שיעור הבא?
להיכנס לשיעור בעשרים דקןת איחור או לחכות בחוץ לשיעור הבא?
איחרתי בחצי שעה. להיכנס לשיעור או לא להיכנס לשיעור? זו השאלה