13 תשובות
אל תתערבי בזה שיפתרו ביניהן
שואל השאלה:
הבת זוג והחברה שלה צודקות היא יצאה חרא
הבת זוג והחברה שלה צודקות היא יצאה חרא
אנונימית
למה בכלל שחברה שלך תריב עם הבת זוג שלך?
ותנסי להגן אולי על מי שלדעתך צודקת בריב
ותנסי להגן אולי על מי שלדעתך צודקת בריב
שואל השאלה:
אני יודעת בוודאות שהבת זוג והחברה הכי טובה שלה צודקות הן עבדו כולן משמרת ביחד מפה לשם חברה שלי שפכה על אחת מהן גבינה כי אנחנו עובדת בפיצרייה ומשם הכל התחיל אז היא אשמה אבל לא יודעת מה לעשות
אני יודעת בוודאות שהבת זוג והחברה הכי טובה שלה צודקות הן עבדו כולן משמרת ביחד מפה לשם חברה שלי שפכה על אחת מהן גבינה כי אנחנו עובדת בפיצרייה ומשם הכל התחיל אז היא אשמה אבל לא יודעת מה לעשות
אנונימית
אז אולי תגידי לבת זוג שלך שאת מבינה את הצד שלה ושלא תתייחס אליה ובקשר לחברה שלך תגידי לה שזה לא בסדר לשפוך עליה גבינה
שואל השאלה:
אמרתי אבל חברה הכי טובה שלי פשוט כועסת עליי כאילו אחי נסי להבין אותי אני במצב מורכב אמרתי לשתיהן שאני לא באף צד הבת זוג קיבלה בטוב חברה שלי פשוט בכעס וןבאדישות
אמרתי אבל חברה הכי טובה שלי פשוט כועסת עליי כאילו אחי נסי להבין אותי אני במצב מורכב אמרתי לשתיהן שאני לא באף צד הבת זוג קיבלה בטוב חברה שלי פשוט בכעס וןבאדישות
אנונימית
כנראה יקח לה זמן אז עד שהיא תרגע אולי היא קצת כועסת על המצב לדעתי זה טוב שאמרת לשתיהן שאת לא באף צד חברה שלך צריכה לקבל את זה ולא ככה להתנהג אבל אולי יקח לה קצת זמן
שואל השאלה:
שיקח כשהבן זוג שלה קרא לי מכוערת למרות שבתכלס אני נראית בהרבה יותר טוב ממנו התחלתי לריב איתו והיא הסתימה לי את הפה ולא לו והיא הייתה יחסית בצד שלו לא אמרתי מילה פה אני לא בשום צד והיא מתעצבנת כאילו מאיפה הזכות
שיקח כשהבן זוג שלה קרא לי מכוערת למרות שבתכלס אני נראית בהרבה יותר טוב ממנו התחלתי לריב איתו והיא הסתימה לי את הפה ולא לו והיא הייתה יחסית בצד שלו לא אמרתי מילה פה אני לא בשום צד והיא מתעצבנת כאילו מאיפה הזכות
אנונימית
טוב חברה שלך ממש לא בסדר לדעתי היא לא נקראת חברה אם ככה היא מתנהגת להפך היא הייתה צריכה להגיד לו שזה לא בסדר לקרוא לך ככה איזו מין חברה זאת
שואל השאלה:
היא רק לקחה את היד שלה ואמרה לי לסתום כי התחלתי לפתוח עליו למרות. בתכלס הוא מתנהג אליה זבל אבל אמרתי טוב נו אני אוהבת אותה אבל היא שמה אותו בהעדפה ראשונה וזה בסדר גמור אבל אחות אני לא שמתי אותה בהעדפה ראשונה למה שתכעסי עליי כשעשית גרוע יותר
היא רק לקחה את היד שלה ואמרה לי לסתום כי התחלתי לפתוח עליו למרות. בתכלס הוא מתנהג אליה זבל אבל אמרתי טוב נו אני אוהבת אותה אבל היא שמה אותו בהעדפה ראשונה וזה בסדר גמור אבל אחות אני לא שמתי אותה בהעדפה ראשונה למה שתכעסי עליי כשעשית גרוע יותר
אנונימית
אז תחזירי לה באותו מטבע תשימי את הבת זוג שלך בעדיפות ראשונה למה שהיא תשים אותו ואותך לא ?
שואל השאלה:
את צודקת אבל אני בן אדם ששם את החברות הטובות שלי קודם יענו יש את החברה הכי הכי טובה שלי שזו מישהי אחרת ואז זו שאמרתי לך עליה כאילו הן מקום ראשון והבת זוג שנייה עכשיו כי הן היו קודם והם היו שם תמיד בשבילי אני לא שוכחת להן את זה אבל היא כן שוכחת לי
את צודקת אבל אני בן אדם ששם את החברות הטובות שלי קודם יענו יש את החברה הכי הכי טובה שלי שזו מישהי אחרת ואז זו שאמרתי לך עליה כאילו הן מקום ראשון והבת זוג שנייה עכשיו כי הן היו קודם והם היו שם תמיד בשבילי אני לא שוכחת להן את זה אבל היא כן שוכחת לי
אנונימית
אז אני מקווה שבהמשך היא כן תשנה את זה וגם תלמד לשים אותך מקום ראשון כמו שאת שמה אותה גם אולי יקח לה פשוט כמה זמן להירגע ממה שקרה
באותו הנושא: