4 תשובות
אנונימית אני כלכך מצטער בשבילך,
בנוגע לשאלה : קרה וניסיתי לעשות הכל כדי שיהיה לה טוב ושהיא תצליח לסמוך עליי
בנוגע לשאלה : קרה וניסיתי לעשות הכל כדי שיהיה לה טוב ושהיא תצליח לסמוך עליי
זו הרגשה כואבת ברמות אני משער , אני יודע שאני לא הייתי מתמודד במקומה אבל אתן לביאות , והבנים שעושים את זה עכברים מגעילים ... שצריך לשרוף עם לביור
חבר שלי זרק אותי בטענה שאני זונה ושבגדתי בו חחח
אנונימית
כמובן שאני אתמוך בה ואהיה איתה ויביא אותה להגיש תלונה במשטרה ויעזור לה עם כל התהליך
אונס זאת חוויה לא קלה
אונס זאת חוויה לא קלה
באותו הנושא: