12 תשובות
יעשה הרתעה.
עונש גרוע,זה סתם יביא להם את מה שהם רוצים.
זה יעשה גם הרתעה וגם בלאגנים
לא יקבלו את זה בעין יפה בעולם
כן הרתעה בארץ. בחול יעשו בלאגן
לדעתי זה מה שהם רצו לקבל.
הפתרון הוא - לא לעשות להם גן עדן בכלא ולא להביא להם ללמוד בכלא וכולי.. לענות אותם.
מוות זאת הדרך הקלה זה מה שהעם שלנו רוצה וגם אני, שהם לא יהיו בין החיים אבל כשחושבים בהיגיון מבינים שזאת מטרתם ואנחנו מגישים להם את זה
כמו שצריך
אנונימית
נורא והאיום לפי האידיאולוגיה שלי אדם שרוצח רוצחים לא שונה מהם, אבל חוץ מזה זה הופך את המחבל לשהיד וגיבור טרגי מבחינתם, וזה יוביל לעוד טרור.
וגם במקרה של טעות בזיהוי או בהרשאה עונש מוות הוא בלתי הפיך ובום פגענו בדמוקרטיה ובכל מערכת המשפט הליברלית כי פגענו בערך היסוד הכי חשוב של מערכת המשפט. אבל זה לא שלמישהו בממשלה אכפת מדמוקרטיה או מוסר...
אנונימית
סוף סוףף לקח יותר מידי זמן
למה לא קודם?
חוץ מזה אני לא יודעת אם זה ירתיע אותם עד כדי כך.. כי מחבלים רוצחים יהודים וזה עיקר המטרה, לא משנה אם הם עצמם ימותו בגלל זה (פיגוע התאבדות) או לא.. אז אינלי שמץ אם החוק ישנה משהו אצלם, אני מקווה שכן
טוב מאוד.
הם גם ככה מוכנים למות רק כשהורגים אותם הופכים אותם לסמל של גבורה מבחינתם וזה גם יעשה מלא בלאגן אין מצב ששאר המדינות יתנו לזה לעבור בשלום
יעשה הרתעה אבל יעשה גם יותר טרור. כי אם מחבלים יגידו "אוקי יעצרו אותנו ואז יוציאו אותנו להורג וככה לא נהיה שהידים, אז עדיף לנו לעשות פיגועי התאבדות" וככה תיווצר האינתיפאדה השלישית לצערי. צריך לתפוס אותם קודם מהב'צ'ם לחסום את כל הצירים לאיו"ש שבשטחי הרש"פ להגביר פעילות צה"ל מג"ב בשטחי b. ככה תיווצר הרתעה ורק אז יהיה אפשר ליישם את חוק העונש מוות למחבלים.