8 תשובות
עשיתי דפר לפני כמה ימים וקיבלתי 80
הדפר האמיתי הוא בדיחה לעומת הלומדות
אנונימית
שואל השאלה:
^אז אם הלך לי בלומדה בסדר אני לא צריך לדאוג יותר מדי?
^נכון מאוד.
אנונימית
ממש לא
המבחן דפר הזכיר לי את הרמה של המבחן ברמה "בינונית" באתר וקיבלתי ציון גבוה
^כמה קיבלת?
אנונימית
^90
שואל השאלה:
תודה שעניתם:)
בטח גם תשאל אותי בפרטי תמיד מה שאתה צריך :)