2 תשובות
נשמע שכן
אם באלך, את יכולה לכתוב נושא ואכתוב את הציונים שלי באותו נושא גם בדפר עצמו וגם במבחנים שיהיה לך לצורך השוואה עם עצמך
אבל לדעתי זה לא טוב להשוות כי זה יכול סתם להלחיץ
אם באלך, את יכולה לכתוב נושא ואכתוב את הציונים שלי באותו נושא גם בדפר עצמו וגם במבחנים שיהיה לך לצורך השוואה עם עצמך
אבל לדעתי זה לא טוב להשוות כי זה יכול סתם להלחיץ
כן, זה נחשב ממש טוב, זה מראה שאת בקטע של לחשוב על רמה גבוהה. תשמרי על זה גם בהמשך
באותו הנושא: