9 תשובות
די כבר שאלת את זה כבר
זה בעיה שלך את אמורה לשאול איך קוראים לו
ברור שלא חברה שלך, היא אמרה לך מלכתחילה את השם לא? היית אמורה לדעת להבדיל בין זה, מי שאשם כאן ה בחור ולא החברה.
שואל השאלה:
איך אני היא אמרה לי שם לא נכון
כי היית צריכה לשאול אותו
והוא היה צריך לתקן אותך
אין פה בדיוק אשמים...
זה סיפור מוזר ממש
כאילו איך זה קורה?
שואל השאלה:
היא מכירה אותו בתור הכינוי שלו שממש לא קשור לשם שלו והיא הציגה לי אותו בשם אחד כי ככה היא חשבה שקוראים לו והיום היא אומרת לי תגידי באמת קוראים לו ככה או שזה שם אחר (שני השמות ממש דומים הבדל של אות אחת)
את מן הסתם