4 תשובות
שואל השאלה:
תגובה ראשונה זה טוב או לא?
אנונימית
טוב מאוד.
מרשים אותי יותר שהצלחת לשיר את זה בקול כלכך נמוך זה שיר שצריך לצעוק אותו