7 תשובות
שואל השאלה:
מה לא משהו הצרידות זה הקול שלי. אני אשמח שתתנו ביקורת אבל מועילה אין לי מה לעשות עם צרידות
מה לא משהו הצרידות זה הקול שלי. אני אשמח שתתנו ביקורת אבל מועילה אין לי מה לעשות עם צרידות
אנונימית
זה הקטע, בגלל זה שירים כאלה לא מתאימים לך. אבל את תמיד יכולה לעבוד על זה פשוט סגנון כזה יהיה לך גם קשה .
יש לך קול יפה אבל לא לשיר הזה
פשוט תשתלבי עם הרגש והעוצמה של השיר ופשוט תהני מהשירה שלך
אם לומר תאמת השבירות קול והצרידות נשמע לא משהו, אבל יש לך קול יפה אז אפשר לעבוד על זה כמובן.
מרשים ביותר:)
זמרים צרודים זה הכי יפה לא מבינה כל כך איפה הבעיה ^
ויש לך קול מהמם לדעתי תנסי את you say ממש יכול להתאים לך או impossible
ויש לך קול מהמם לדעתי תנסי את you say ממש יכול להתאים לך או impossible
אנונימית
באותו הנושא: