9 תשובות
זה בסדר לפתוח
יאיי מזל טובב
וכל עוד תשמור עלזה לא נראה שצריך לקרות לזה משו...
וכל עוד תשמור עלזה לא נראה שצריך לקרות לזה משו...
שואל השאלה:
בטוח? כי בספר לדוגמה הקצוות של הכרך מתבלות עם הזמן לכן אני מפחד
בטוח? כי בספר לדוגמה הקצוות של הכרך מתבלות עם הזמן לכן אני מפחד
אנונימי
אבל ספר קוראים וזה וניילון סתם הופךתאת לא לפחות יפה
אני לא חושבת שיקרה לו משהו
אני קראתי שאם הניילון הדוק זה אפילו מומלץ להוציא אתזה משם מהעטיפה המקורית כי העטיפה מתכווצת במשך הזמן וזה עלול לפגוע בתקליט ולכן מומלץ לאחסן אתזה בתוך ניילון פנימי איכותי
להשתמש בניילון חיצוני חדש ורחב יותר שיגן על התקליט מאבק ולחות אבל לא יהיה הדוק מידי
להשתמש בניילון חיצוני חדש ורחב יותר שיגן על התקליט מאבק ולחות אבל לא יהיה הדוק מידי
תקנה ניילונים גם לתקליטים עצמם וגם לעטיפה
(anti static inner sleeves, outer sleeves)
זה ימנע מהתקליטים לאגור המון לכלום ורעש סטטי, וגם ישמור על העטיפה הגדולה
אני יכול לשלוח סרטון מפורט על איך אני מגן על שלי :)
(anti static inner sleeves, outer sleeves)
זה ימנע מהתקליטים לאגור המון לכלום ורעש סטטי, וגם ישמור על העטיפה הגדולה
אני יכול לשלוח סרטון מפורט על איך אני מגן על שלי :)
שואל השאלה:
שלח פה^
שלח פה^
אנונימי
אני לא ממש מתעסק עם האתרים של העלאת סרטונים:)
אם אתה רוצה אתה מוזמן לכתוב לי ואני אשלח לך
אם אתה רוצה אתה מוזמן לכתוב לי ואני אשלח לך
באותו הנושא: