קניתי פטיפון ותקליט ואני רוצה עוד תקליטים אבל הכל ממש יקר
אני עובד (שכר מינימום ואני בן 14 אז 25 שקל לשעה) יוצא שבסוף כל חודש אני עושה בערך 2000 שקל, החודש לא עבדתי שבוע וחצי אז עשיתי 1600 ויצא שאחרי שהוצאתי כסף על פטיפון ותקליט אחד נשאר לי 400 שקל זה יוצא 100 שקל לבזבז כל שבוע עד חודש הבא (הרבה יותר ממה שאני צריך אני לא יוצא מהבית) ואני ממש ממש רוצה לקנות עוד שני תקליטים (סהכ יעלו 270 שקל שניהם) האם לחכות לסוף החודש ולראות כמה כסף ישאר לי או שפשוט לקנות עכשיו?? אני ממש לא סבלני וממש רוצה עוד תקליטים