התחברות
הרשמה
אם אני מחליפה טלפונים משיומי לאייפון ונכנסת למשתמש שלי בסטיפס, משהו נמחק או שנשאר אותו דבר?
6 בנובמבר 2025, 14:07
טלפונים
טלפון
Apple
אייפון
Galaxy
3 תשובות
אותו דבר אם את נכנסת עם המייל והסיסמה
P
Pedri8
רק לשים איימיל וסיסמה
י
יום יבוא ואני אהיה נאמן סטיפס
אותו דבר
S
Shadow girl
באותו הנושא:
אם אני מחליפה טלפון מאנדרואיד לאייפון, כל ה'צאטים עוברים?
אם אני מחליפה טלפון מאייפון לאייפון יימחק לי כל ההודעות ששלחו לי בוואטסאפ?
מחליפה טלפון מגלקסי לאייפון. בחירה טובה?
אם אני מחליפה טלפון מסמסונג לאייפון התמונות וכל מה שיש לי בטלפון יעבור לאייפון? כי זה שתי סוגים שונים
אני מחליפה משיומי נוט 5 לאייפון x זה החלפה משתלמת?
אם אני מחליפה טלפון מאייפון 11 עוד פעם לאייפון זה שומר הכל כולל אפליקציות תמונות וסיסמאות?
אם אני מחליפה טלפון (מסמסונג לאייפון) ימחקו לי הסטיקרים בווצאפ??
תגידו שניה אם אני מחליפה טלפון מאייפון לאייפון כל הגלריה עוברת כולל המוסתרים?
אם אני מחליפה טלפון לאייפון זה שומר לי את כל הצאטים בווצאפ?
אני מחליפה טלפון (מאייפון לאייפון) הפתקים בטלפון ישארו לי????
אם אני מחליפה טלפון (מאייפון לאייפון) אז איך אני יכולה להעביר את כל התמונות לטלפון החדש?