7 תשובות
אם יש גיבוי עד לרגע ההחלפה
שואל השאלה:
מה זה גיבוי
מה זה גיבוי
תעשי גיבוי לא ימחק
שואל השאלה:
מה זהה
מה זהה
גיבוי זה לשמור את כל ההודעות ככה שאם תחליפי טלפון הכל ישמר, כנסי לוואצאפ להגדרות ואז יהיהה לך אפשרות גיבוי איפשהו שם
שמירה תחת הפרטים שלך
זה כמו שמירה בשם לוורד
זה כמו שמירה בשם לוורד
לא צריך גיבוי אם את פשוט מחליפה טלפון הוא פשוט מעביר את המידע
אם נהרס הטלפון אז את צריכה גיבוי
אבל אם את פשוט מחליפה טלפון לא ימחק כלום זה מעביר הכל אוטומטי
אם נהרס הטלפון אז את צריכה גיבוי
אבל אם את פשוט מחליפה טלפון לא ימחק כלום זה מעביר הכל אוטומטי
אנונימי
באותו הנושא: