6 תשובות
אם ישלך מוטיבציה ואת חושבת שלא תפרשי אחרי חודש לכי על זה וואלה אני הורדתי בגלל גיטרה וכן לא שממש אכפת לי
לא אל תוותרי יש את המשולשים האלה לנהיגה
ניסיתי לחודש אחד, בסופו הארכתי חזרה כי לא הייתי מסוגלת.
ואני מתה על גיטרה
אבל על הציפורניים שלי יותר
כן.
אמלהה אני מבינה אותך, אני מנגנת בגיטרה אבל בתחילת שנה עשיתי בניה וגם חידשתי כי זה פשוט ככ יפה אבל היה לי מלאא פעמים דודא לנגןן, נראלי בתור הבא אני אקצר:/... בעיקרון תלוי עם מה התחלת קודם, אם גיטרה- אל תעשי. אם ציפורניים- אל תלמדי (רק אם ממש בוער לךך) או שתעשי מה שהיא עושה, תקופות חחח