11 תשובות
לא
לא
אין לי מה לחיות לנצח זה סתם משעמם
אין לי מה לחיות לנצח זה סתם משעמם
האמת שכן, כי ככה אני אוכל להיות עם כמה בנים שאני מחבבת ולהמשיך לחיות ולהכיר עוד
כן
לא
ממש לא
לא
אם היו לי חיי אלמוות הייתי מתאב&ת אז להקריב גם את חיי האהבה בשביל זה? נא אה
לא, לא הייתי רוצה אלמוות בכל מקרה
תלוי מה יש אחרי המוות
באותו הנושא: