21 תשובות
גנים
שואל השאלה:
^^ אין לה
אנונימי
שואל השאלה:
^ אבל יותר גבוהה מבן 15 זה לא נורמלי והיא בת 9
אנונימי
זה נורמלי לחלוטין
כל אחד וההתפתחות שלו
אפשר לדעת מה הגבוה של שניכם?
שואל השאלה:
אני 1.61 היא 1.73
אנונימי
איך ילדה בת 9 בגובה שלי?
ואתה באמת יחסית נמוך
מה?! היא בת 9 והיא 1.73 סמאללה חחח הגנים בשמיים או שהיא לאדעת מה
אני בת 15 ואני 1.70
שואל השאלה:
בסדר אבל היא בת 9 הגובה שלה לא נורמלי!
אנונימי
עם זה אני מסכימה
שואל השאלה:
אני באמת נחשב גמד?
אנונימי
אתה לא גמד אבל אתה גם לא גבוה
אם היא בת 9 והיא 1.73 וואו שאפו לה ולגנים שלה
זה רק גנים הדבר הזה או שבאמת יש לה בעיית גדילה
שואל השאלה:
אבא שלה בערך 2.11
ואמא שלה 1.95
(לפי מה שהיא אומרת)
אבא שלה באמת גבוה בערך 2.08 לדעתי
אנונימי
אבאלה מה נסגר חחח
שואל השאלה:
זה פשוט לא הגיוני
אנונימי
זה הגיוני לחלוטין, שני ההורים שלה גבוהים ברמות עלל, זה הגנים שלה וזה ממש הגיוני לא הבנתי עוד על מה הדיון הארוך
שואל השאלה:
שהיא בת 9..
אנונימי
היא ענקית ואתה נמוך
וואו יש לה הורים מפלצות