11 תשובות
שואל השאלה:
איך הן נולדו לסביות אם עכשיו יש להן חבר?
איך הן נולדו לסביות אם עכשיו יש להן חבר?
אנונימית
אמ אל
נראה לי עצבנת פה כמה לסביות..
מי ישמע מה היא שאלה
מי ישמע מה היא שאלה
אנונימית
את לא הופכת אותן ללסביות, הן נולדות ככה..
שואל השאלה:
לא הבנתם את הקונספט התכוונתי שמתאהבות בי סטרייטיות גם בתור "בן" לא דיברתי על לסביות בכללי
לא הבנתם את הקונספט התכוונתי שמתאהבות בי סטרייטיות גם בתור "בן" לא דיברתי על לסביות בכללי
אנונימית
הלסביות פה נפגעו קשה
אנונימית
את לא יכולה להפוך בנות ללסביות, זה מולד. ותגידי תודה שנמשכים אלייך בכלל
את יכולה פשוט להגיד שאת סטרייטית ולא להתחזות לבנים.
את יכולה פשוט להגיד שאת סטרייטית ולא להתחזות לבנים.
נראלי מכיוון שאת הגדרת את עצמך כבן הן התחילו לפתח אליך רגשות(אם בכלל).
כאילו הן לא ידעו שאת בת אז זה נשמע לי הגיוני.
ולגבי החיים האמיתיים- או שהן נמשכות לבנים וגם לבנות או שהן פשוט מאוד מחבבות אותך.
כאילו הן לא ידעו שאת בת אז זה נשמע לי הגיוני.
ולגבי החיים האמיתיים- או שהן נמשכות לבנים וגם לבנות או שהן פשוט מאוד מחבבות אותך.
לא הבנתי זה פלקס כאילו? בכנות תשקלי ללכת ליועצת רגשית כזאת כמו פסיכולוג
^איך העובדה שנמשכים אליה גורמת לה לפנות לפסיכולוג באמת--
את לא הופכת בנות ללסביות הן נולדות לסביות
באותו הנושא: