12 תשובות
אין סיבה שהוא לא יוותר על בנות בסטיפס בשבילך
מה הבעיה בזה
אנונימי
תנסי לבחון אם הוא נאמן, כי הוא יכול לדבר עם בנות ולהיות נאמן בכל זאת ואם זה ממש מפריע לך אז תחתכי ממנו
אם אתם בזוגיות אז תדברי איתו על זה.
אם אתם עוד לא בזוגיות, זו זכותו.
תלוי מה ההגדרה של "מדבר"
אני גם מדברת פה עם מלא אנשים אבל כל שיחה היא רק כמה הודעות.
תזכרי שזה רק סטיפס ולא מעבר, וכל עוד הוא לא מפלרטט או כל עוד אין לו כאן קשרים עמוקיפ לא רןאה בזה בעיה.
הוא לא יכול להתנזר לגמרי
אם הוא מעדיף ידידות על פנייך זה מראה לך דבר או שניים על האהבה שלו כלפייך..
וואו מזכיר לי מקרה שקרה לי לא מזמןן, דיברתי עם מישהו פה בסטיפס שלא חשבתי שיהיה משהו כי הוא גבר, אני יראה שמיים וצנוע ועם נזם והוא כתב שזה הטייפ שלו הוא אפילו נתן צאנס וניסינו לקבוע דייט, בסןף גיליתי שהוא עדיין מדבר עם מלא בנות במקביל בסטיפס ושהוא סטרייט..
אנונימי
שואל השאלה:
אני רואה אותו כותב לאיזה שתיים שלוש בנות מסטיפס לעבור לצאט באינסטגרם והוא שולח להן תמונות בלי חולצה ואני שואלת אותו למה הוא עושה את זה והוא אומר שזה בשביל להוסיף עניין לצאטים
אנונימית
זה ממש מוזר אז
תראי, כל עוד אתם לא ביחד זו עדיין זכותו בתכלס
קצת לא מכבד אבל מאמינה שאם תהיו רשמית ביחד זה ישתנה.
תנסי ותראי
שמעי בדרכ סטיפס זה להעביר תזמן זה לא משהו רציני אבל מבינה אותך לגמרי חחח השאלה האמיתית אם הוא ממשיך גם אחרי הדייט
האא מה לא קראתי את ההמשך לדעתי תעזבי כי אדם שמחפש ריגושים ועוד שולח תמונות ועובר לאינסטגרם קשה לשנות .. אבל באמת תבדקי אם הוא מפסיק אחרי הדייטים
בקיצור הוא מפלרטט איתן
אנונימית