10 תשובות
להפך. מה הבעיה בזה? זה מדהים.
אולי הוא כן בקטע אבל הוא קצת ביישן או משהו. זה דייט ראשון, זה כנראה פשוט יבוא עם הזמן.
הרווחת בחור יחסית פחות מנוסה - תלכי על ההזדמנות הזו
אולי הוא ביישן ואולי הוא היה בלחץ בכל זאת זה דייט ראשון, אם היה וייב טוב וחיבור תמשיכו לדייט שני ותראו לאן זה מתקדם ואיך זה מתפתח
שואל השאלה:
אבל אני גם רמזתי לו שכן אז למה לא ללכת על זה
אבל אני גם רמזתי לו שכן אז למה לא ללכת על זה
אנונימית
אבל למה ישר על ההתחלה? אחרי הכל דייט ראשון, כמובן שזו דעתי . תעשי מה שמרגיש לך נכון
הוא חונך טוב הוא לא רוצה להראות כאילו הוא מנסה לנצל אותך על הדיירים הראשון והוא לא רוצה להרוס שום דבר
זה דבר טוב שאין מגע, אין צורך למהר לגעת כל דבר בזמנו. לדעתי זה אומר שהוא רוצה להכיר את האישיות שלך ולא את הגוף שלך
דייט ראשון כנראה גם הוא היה לחץ ורצה קצת לתת ספייס או להבין את האווירה
לאט והכל בסדר
לאט והכל בסדר
תקשיבי למילותי במדוייק
כשגבר לא יוזם מגע,
זה כי הוא ממש מלבב אותך ומפחד להרתיע.
זהו, אין סיבה אחרת
כשגבר לא יוזם מגע,
זה כי הוא ממש מלבב אותך ומפחד להרתיע.
זהו, אין סיבה אחרת
באותו הנושא: