4 תשובות
כמה זמן התקופת מבחנים הזאת? חודש?
תעשי בזמן הכי נוח, זה המון כסף אחרת
נראלי עדיף שיהיה לך יותר רגוע ופחות לחוץ
אם את מרגישה שאת יכולה להתמודד עם זה אז לדעתי זה אחלה, זה לא הרבה זמן בתכלס ורק פעם בשבוע. חבל לדחות, אבל אם את מרגישה שזהמתנגש עם הלימודים תדחי